Cyklocesta Kladno - Litoměřice

Tuhle trasu jezdí Pepa Kubeš každý rok. Je to takové jeho symbolické ukončení cyklosezóny a tak mě Pepa navrhnul, jestlibych s ním taky nejel. Žádný spurt, žádné trhání traťového rekordu, ale pohodová výletní cestovní rychlost. Souhlasil jsem a tak jsme si dali sraz v Kladně Švermově. Po posilnění automatovou kávou vyrážíme v 9:15 směr Brandýsek, Velvary, Straškov Vodochody, Vražko, Roudnice nad Labem, pak už jen podél Labe do Terezína a konečná v Litoměřicích na Mírovém náměstí ve dvoraně domu č.10. Tady je vinotéka, kde jsme si dali nalít, bohužel k situaci ne do poháru, ale jen do cestovních butilek na kolo, dle našeho výběru a chuti červené víno na přípitek ke zdárnému ujetí 62 km do cíle. To už teď můžeme, protože cesta zpátky domů bude vlakem. Času bylo dost, jelikož odjez vlaku byl v 15:23 z "Litoměřice horní nádraží" a tak jsme se vydali pěšky. Cesta vlakem už byla v pohodě s krásným navazováním na přestup v Lovosicích a v Kralupech, kde bylo i poslední občestvení kávou s dortíkem a pak už jen poslední spoj do Kladna. Takže paráda a příští rok jedeme zase a když se k nám někdo přidá, bude vítán a budeme jen rádi. Za LMK 215 Kladno MiKo.